Det är hon..


..som är min bästa kompis.<3




EMMA HALLBERG SOFIA heter hon.. som hon alltid sa när hon va liten. Gud vad man beundrar denna snygga varelsen :)
Bara så ni vet så kommer inlägget handla om minnen och underbara Emma :)
Emma har alltid varit min bästa vän, även fast jag inte gillade att leka med barbie (som hon älskade) och även om jag inte gillade allt hon gillade. :)
(Även fast jag härmade henne i allt för jag har alltid viljat vara lika underbar som henne, och då trodde jag om jag köpte samma kläder och älskade det hon älskade så skulle jag kanske också kunna bli sådär underbar, och snygg och världens bästa person. Dock satt Emma o Anton stopp för det när de band fast mig i en stol o förhörde mig, do you remember ? ;)) hahahaha.

Emma har alltid varit den personen som man skulle göra allt för och man har alltid hoppas på att "du blir som du umgås" verkligen stämmer. Hon är unik, rar, snäll, bryr sig om alla(kanske för mkt ibland ;), du måste tänka på dig själv, hon är den bästa kompisen man kan önska sig helt enkelt. Och de ska man hålla fast i.. HÅRT!.
Emma jag släpper dig aldrig, mohihi.

BILDER LJUGER ALDRIG =).. som martin säger "Jag sätter bara ett nikotinplåster så blir de beroende.. "typ.
Emma, förlåt men jag har gjort dig beroende av mig, du kan inte bli av med mig :O

Men Emma är den fantastiska person ja mött. :)
Hon får en alltid att le, och glömma sina bekymmer och hos henne mår man bra, bara av att prata med henne så blir allt genast bra. Jag hoppas du förstår att du alltid kan komma till mig. <3

*Kommer ihåg alla spökvandringar.. kommer vi ngnsin vara imuna mot de? xD
-vi blir alltid lika rädda ;)
*Kommer ihåg när vi vart jagade i vattnet av moppekvinnan
-SJÖGRÄS..:O
*När vi lekte sagan om ringen..
-Båda ville vara Arven :D (stavning) :L
*När vi hjälpte Julia rymma från sitt rum (för hon vart tvingad o städa o vi tyckte så synd om henne)
-AHAHAHAHAHA..
*När vi skulle ge henne vatten men kom ut med vatten som hade diskmedel i sig.
-Vi fick skäll då, men det va kul så länge det vara.
*Mors-dag, vi skulle göra frukost åt mamma o hällde tandkräm i mackan.. HAHAHAHA!
-Mamma undrade varf det smakade så konstigt :O
*Logdans-uppträdande med Carola-låt :D.. oj vad vi sjöng xD
*Västervik med Karaoke, Örland när Julia rymde, när jag ramlade från cykeln för jag skulle prata i woki-tokin och när "Erica"? kom o jag vart så svartis xD.. alla skånska Antonisar.. o när Julia tvingade i oss sockervadd!
*När vi, alla barn rymde ut till vår gamla husvagn för vi ville sova tsm xD.. (midsommar)
*När jag råkade slå dig med brännbollracket..
-FÖRLÅÅÅT!, jag skulle ju "demostrera" riskerna med att stå för nära.. hihi
*När vi lekte Röda,vita rosen :)
-Kolla upp i spegeln så ser ni tre små söta grisar le mot er.
.. ja listan kan bli lång..
Ne nu kom jag på en till bra!!
*När vi dansade till glassbilen.. och sedan när ni åkte hem kom glassbilen till er också o föraren "tros" ha kännt igen dig!!!! HAHAHAHAHA..!

Mer färska minnen då :D
*LISEBERG! Fy bubblan fattar inte hur ni fick upp mig på uppskjutet :O
*BIO<3 (synd att allt för min syster inte gick) Men Lovi, du o ja hade det guld ändå :D
*Orm i stugan..HAHAHAHAHA!
-sedan potatismos KRIIIG!
*Fest i stugan, ME LOOOVE, du o jag "tvätta håret" haha fy fasen vad kul.
*Kväll hos Emelie F, Twister körde du o ja.. o sen gav vi upp... HAHA
*Och inflyttningsfesten :D
*SOVA ÖVER HOS DIG INNAN LUCIAN :D:D<3
*Locka hår.. kl. 23? xD


Lilla julafton.. saknar att fira de med alla.<3
Vi brukade vara Lucior och få godis o umgås.
Vart tog den tiden vägen?
Varför är alla så upptagna? :(
Låt oss införa LILLA JULAFTON IGEN!!

Jag försökte hitta en dikt som förklarar hur mycket du betyder!

Du och jag har alltid funnits där för varann,
när jag grät när jag var liten
så tog du min hand och kramade om mig
så att jag kände mig trygg
om någon var dum så täckte du min rygg,
du försvarade mig som en sann vän
Aldrig har jag känt nåt hat i närheten av dig
du är den bästa kompisen som
jag kan tänka mig.
alla dessa gånger som jag har mått dåligt 
och inte tyckte inte jag var värd nåt
så fick du mig att inse att livet är nått gott.. om du inte hade funnits
och tagit emot när jag föll, vad vore jag idag?
inte samma som nu..
du är en ängel nedsänd
flytta aldrig iväg!!
du är en underbar människa
jag lovar och svär.<3

Från Vaggan Till Graven, du och jag.<3





HAHA KOMMER DU IHÅG HONOM?
vi träffade honom på stan xD<3


Kommentarer
Postat av: Julia

my sisters ! ;) <3

2009-12-13 @ 00:39:25
URL: http://mysupersweetlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0