29/12

Var med de här busungarna i stan :)..

Världens underbaraste :D:D
Emma skulle hämta sin dator ute vid Ikano men det hade inte kommit *surablickar på de* :(..
och Busk köpte en CANON kamera... *aviis*
som man kan filma på :O
Träffade även lillsyrran där inne :O.. förvånad ja! :)
Hello-kitty-outfit hade hon xD..


En sjal från Cubus
Lösögonfransar o Lim från Cubus
Ringar från Gina Tricot
T-shirt från Gina Tricot
Strumpor från Åhléns
Skjorta från Jack&Jones (A).. letade as länge efter en skjorta o såg den.. I'm in love xD..
och såklart Nöt-créme från..willys var det ja :D.. o klädrulle :P


Vi åt Kycklingspet med klyftpotatis *mums* på Chili, rekommenderar enormt!
Sen sprag vi runt och letade efter nyårskläder åt busk o en skjorta till mig :D!
Träffade sedan Andreas där inne.. :L Haha, jag kanske borde nämna att busungarna missade bussen? xD
Jisses, jag var INTE ALLS förvånad ;)


Skål för en underbar dag med mina underbara kompisar :D!
Måste göras om :)

Love and Peace
Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Emma

gaaah bästa dagen, love you <3

2009-12-31 @ 14:01:48
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: alexanderbusk

jaa sjukt roligt va det :D vi får göra om det snart igen :D:D

2010-01-03 @ 00:55:31
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0