Mina minnen.

Åh, shit vad jobbigt det vart nu.
Letade efter en speciell bild på mig o Patrick.. o så gick ja igenom bilder från Allé.
GUUUD vad jag saknar den tiden . :((

Du och Jag, jag saknar när vi var nära varandra och älskade sommaren vi spenderade<3
Du betyder mkt för mig även fast vi har glidit från varandra :(

Jaa du gumman :P
Vad kan man säga om dig xD<3 Inga ord kan beskriva hur underbaaar du är.
Jag saknar Allé tiden mer och mer och önskade att jag kunde spola tillbaka och verkligen ta vara på den tiden och berätta för alla vad de betyder för mig. Känner mig vilse utan er tjejer<3.

Ni är mitt allt<3

Mina tjejor<3

Snälla ta mig tillbaka, vi lovade att aldrig tappa kontakten..:(
Saknar er så det gör ont<33.
puuuss<3

Love
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0