du. =)

Upp o hoppa älskling ;)<3
igår va verkligen ngt som ja alltid har hoppats men inte trott skulle hända.
Du skulle bara veta hur mycket du betyder för mig (MKT MKT MKT)
Äntligen har ja vaknat o fattat att världen kanske inte e så hård..
Du gör mig glad glad glad glad,och har ja sagt att du gör mig lycklig lycklig lycklig?
Saknar dig som bara den. :(

Ja älskar dig, även om de kanske är "tidigt" att säga det så är det så, det e inte mitt fel att du e så himla snygg så att man inte kan hålla sina känslor borta <3
Såå vad kan man skriva nu ;)?

Undrar vem som reagerar "starkast" lr blir mest chockad :P?
hihihi

Älskar du mig lika mycket som ja älskar dig !!!!!? <3333333

Kommentarer
Postat av: Patrick

Det är inte tidigt för mig iaf. För jag har känt såhär så himla länge!

Jag älskar dig massor.. eller.. Mer! mer än massor. Mer än mest och mer än jag någonsin trodde var möjligt.
Du gör mig glad och jag hoppas att jag gör dig lika lycklig som du gör mig. och du.. Vi är bäst vi två. Och nu är vi det verkligen!

2008-05-05 @ 01:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0