And my heart belongs to u..

Älskling. Vad ska ja göra, säga, skriva för att du ska förstå att du e den enda för mig?!
Ja vill inte ha ngn annan, o mitt hjärta tillhör dig!
Ja älskar dig så mkt, ditt sätt att va, ditt sätt att lee, ditt sätt att gå, o att du e dig sj.<3
Vet du hur länge ja hade hoppats att de skulle va mig du pratade om när vi fikade?
Vet du hur många gånger ja va nära att försäga mig/ göra bort mig?
Vet du hur många vinkningar ja har gett dig?
o framför allt vet du hur svårt de va att inte visa mina känslor som ja hade för dig?

om du bara visste hur/vem ja vart/är när du inte e här.
om du bara visste hur rädd ja blir över att jämt o ständigt känna en sån svartsjuka,
om du bara visste.
skämms över de oftast för de e just sådant som kan förstöra ett fint förhållande.
Svartsjuka&Lögner

Svartsjuka beror ju på att man e rädd för att mista den man älskar som mest.
Man e rädd för att denne personen ska hitta ngn annan eller att deras känslor ska försvinna.
Man e rädd för att bli lämnad ensam, och ha ett krossat hjärta.
Man e rädd för att få tb.x sitt hjärta krossat.
Man e rädd för att bli dumpad på ett hjärtlöst sätt.
Rädsla är det som ligger bakom svartsjuka.

Lögner är något man ska undvika i ett förhållande.
Ett förhållande måste bygga på tillit o respekt.
utan det så kan ja bara säga att förhållandet e döds dömt.
Att kunna lita på sin partner :pojk/flick-vän är verkligen ngt stort men viktigt
men om man har blivit sviken gång på gång på gång e det svårt att lita på ngn igen.
Men de e klart ngt man får jobba med.

Otrohet.
Ja tror otrohet är ngt man utsätts för när man känner att respekten inte existerar och "partnern" inte är engagerad och tar saker och ting för givet.
Man tror inte att man behöver vara så fokuserad på förhållandet, och man tröttnar lite.
Eller när man får för lite bekräftelse, man behöver bekräftelse många många många gånger om dan för att bygga upp sitt så kallade självförtroende.
och om man bara möts av negativa saker hela tiden så blir det att man går till ngn annan för att bli bekräftad att man duger för den man är..

oj, nu låter de som värsta uppsatsen men har lite saker som ja skrev ner bara.
Gästbok-Netlog skall kollas!!

Ja älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Penis i kopiator

Muf.. Jag har nåt o säga men det passar inte här...

2008-05-21 @ 00:15:42
URL: http://p880818f.blogg.se
Postat av: Patrick

Varför känns det som ett sätt o säga att du inte känner dig tillräckligt bekräftad?? :/

2008-05-21 @ 14:40:23
URL: http://p880818f.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0