Ni betyder..

Sry om inlägget är liite lustigt lr om det är något konstigt i den =)
men som sagt ja skyller på min feber, o "kräksjuka" då :(
Hur ja skriver om de som betyder i vilken ordning har inte med saken att göra alla betyder lika mycket för mig.

Stod nyss i duschen o tänkte lite på Personer som kanske inte vet hur mycket de betyder för mig.

Patrick:  Jag älskar dig så himla mycket, du får mig känna mig speciell o älskad, lycklig, värd något.
Du e stark som finns för mig när ja kastar över alla dessa problem, ja kan prata med dig om allt <3
Jag har bara svårt att veta vart ja ska börja. Du får mig vilja leva igen, vilja finnas. Din famn, din kärlek, din mun , ditt allt<3
Känns som det här förhållandet är perfekt och kommer hålla länge, länge. Älskar dig. < 3

Tove: Första gången ja träffade dig kände ja igen mig så himla mycket, vi båda hade samma tankar och vi liknade varandra på många sätt. Du fick mig att "se" igen, du var/är en av få som verkligen verkligen förstod mig.
Tack för att vi träffades o jag e verkligen ledsen för den senaste tiden <3 Men du kunde sagt något tidigare,
kanske att du ville att ja skulle stanna o umgås med er, för ja trodde inte du(ni) brydde er. Ditt hoppande gör att man bara kan hoppa med, ditt skratt brukar OFTAST höras överallt, o det betyder såå mycket.  Älskar dig <3

Ulrika: Ja kommer ihåg första gången ja såg dig, du satt på en bänk i arbetslaget o såg lite förvirrad ut.
Men ja o en kompis tog mod o gick fram till dig, och jag ångrar det inte en sekund. Du är en av de som ja verkligen kan slappna av med, med dig är jag den Johanna som jag önskar fanns hela tiden. DU får mig att göra helt galna saker som e så kul att man bara vill göra om det (även om man skämmer ut sig i hela Åtvid) älskar dig <3

Emelie .F Kommer ihåg när vi var hos mig o lekte olika modeller för vinter, sommar, vår-tider XD
Vi gjorde också olika frisyrer på varandra :) du höll också ofta i Tussi fast du tyckte hon va läskig, men när du hade ett täcke imellan tyckte du allt hon  va sööt iaf :D Ja kommer sakna rasterna vi var på, kommer sakna sy-slöjden när du satt bredvid mig <3 kommer sakna att ha dig i närheten!
Men vi får va på Facetten också  Lita på dä du :D Glöm mig ej !!!!
ÄLSKAR DIG <3

Emma. J Ja antar att vi har haft goda o dåliga stunder...bråk & inte bråk :) men du ska veta att alla bra minnen finns sparade i mitt hjärta o där stannar dom ! ja kommer fortfarande ihåg första gången vi var, vi gick hem till dig efter skolan och du fick se en micro för första gången :P VILKET MINNE SÄGER JA BARA...MAHAHAHHA :L
Vi gick då i 4:an :D o de minnet e fast-klistat på hjärnan :D men ja minns också våra spaningar-på-!snygga?-killar :L
Den gången vi va hos mig o några fiskade, du ja o Julia hämtade en kikare o kikade lite på de:D
men dock va det soligt så de såg att kikaren reflekterades såå de såg att nga kollade på de, o pekade o försökte få igång motorn...SHIT VAD VI SPRANG XD den gången det spökade i husvagnen :D o getingen-överföll oss..HAHAHHAHA
Våra minnen får inte sluta nuu..<3
Älskardig<3

Emma h,  Du har alltid varit den stora systern ja aldrig hade, den jag såg upp till, älskade. Du var/är min förebild.
Jag har många gånger försökt vara som dig, men jag antar att det aldrig kommer att ske. Ja har ínte de bra egenskaperna som du har, ja vet att när ja var liten var ja PAIN IN THE ASS :P men det är väl den jag är antar ja :L
Men jag har alltid alltid tyckt om dig för den du är, inte den du förväntas att vara <3 Jag kommer alltid finnas för dig om du behöver prata om precis allt o ja ska försöka vara ett bra stöd när det inte finns glada dagar också !
Vi har så många många många bra minnen, men ja antar att de börjar bli färre och färre :(
vad hände med föralltid? Kommer vi acceptera att bandet mellan oss håller på att nötas bort? Eller kommer vi att kämpa för det är så det kommer va. Man sitter ibland och undrar om vi fortfarande kommer prata...eller vara lika nära varandra om nga år? Eller kommer vänskapen vara helt utdöd? Jag vill inte det..men frågan är.. kommer du/ja låta det hända?
För det är inte rättvist om bara en kämpar för det. GLÖM INTE ATT DU ÄR VACKER, SÖT; OMTYCKT O UNDERBAR.
precis som du är, tänkt på att andra mammor vill att deras döttrar ska va som dig..iaf min !
om du lämnar mig så har jag iaf alla våra underbara minnen kvar, o de kan inte dö eller nötas ut.
Bästis jag Älskar dig, låt inte vänskapen rinna ut i sanden !<3

FIIIAA! Även om jag bara har känt dig ett tag så tycker ja om dig så himla himla himla himla mkt <3
Du skrattar o du ler, o gör en annan glad :) Du får en att varje morgon gå upp ur sängen för man vet att du kommer vänta där på en <3 Och det är det som gör livet underbart :)) Ja hoppas att vi håller kontakten nu på gymnasiet !!!!
Don't glöm mig :( Du o mina tuggummin :P btw, vem ska nu ha min nyckel...sno mina tuggummin vara social med mig :O? Glöm inte att ringa mig då och då eller sms:a o berätta hur du mår :)) <3
Hoppas du har det bra nu på gymnasiet utan mig :''(
* Babbyyy :'* ja saknar daaajjjhhh <3
Du betyder allt !

Kommentarer
Postat av: tove

älskar dig hanna panna lingonsylt <33

2008-06-23 @ 17:03:44
URL: http://tovvefiis.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Minns det med :)Fina minnen, mitt upp i all skräck :P Hihi!

Men det är ju så KUL att skämma ut sig för hela åtvid! ;O måste man göra om eller hur ? ;P

Älskar dig gumman <33

2008-06-23 @ 21:30:22
URL: http://happychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0