Valborg!

Din förbannade snygge fan SLUTA GENAST ATT VARA SNYGG!!!!!!
DU HAR GJORT SÅ ATT JA HAR FÅTT SÅNNA KÄNSLOR JA ALDRIG HAR KÄNT FÖRUT.
JA HAR ALLTID KUNNAT DRA MIG UR NÄR JA FATTAR ATT JA INTE KAN FÅ KILLEN..
MEN DU HAR FAN I MIG KLISTRAT FAST MIG.

okej, nu har jag avreagerat mig.
Varf var du tvungen att göra så att ja var så förbannat förälskad i dig när du inte ens vill ha mig.
Ja trodde ett tag att du kanske gillade mig också..en dag kanske ja berättar för dig hur ja känner.
men den dagen kommer inte vara kommen på länge.
Som sagt, ja vill inte missa det vi har nu.
Ja vill inte att de ska förstöras...
Bara säg att de inte är mig du vill ha!
Bara säg..Jag älskar INTE dig!

Säg allt så ja slipper kämpa med det här.
Be mig dra åt helvete.
Sluta få mig hoppas på ngt som ALDRIG ALDRIG ALDRIG kommer att hända.
Du vill inte ha mig... men ja kan inte sluta tänka på dig!
du får mitt hjärta gå i varv, du får mig lee.

Du ser att ja mår dåligt när alla andra blundar.
Ett leende brukar oftast lugna de flesta, ett leende betyder tydligen att man mår bra.
Men du ser igenom de, du finns där när ja inte e stark.
Ja kan prata med dig om allt.

ja ler varje gång ja får betydande sms, eller bara tänker på dig.
Måste varna dig, ja kan bli avis men kommer dock ALDRIG erkänna dä :P

"Varje gång ja ser dig är det som allting stannar till, och ja vet inte varför"

känner du samma för mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0