Maat?

Ni ska bara veta hur förbannat hungrig ja e !
De här e inget bra tillfälle att vara sjuk på!
ja får inte vara sjuk, ja vill absolut INTE INTE INTE de här. :(
vädrer e hur underbart som helst, o så sitter ja här inne.
Sover typ också.
Ja får inte vara sjuk på valborg säger ja bara !
för de skulle verkligen verkligen förstöra mitt liv !

saknaden efter dig e stor, får ja känna såhär?
ja har så dåligt samvete!
Precis gjort slut med en skit snäll, rara, schyst kille.
Som ja dock INTE förtjänar.
:(
vad e det för fel på mig ?






om du visste att ja fanns här bara för att löftet ja gav till dig inte går att bryta,
skulle du då bry dig och älska mig ?

Ja vet att ja va en idiot som bara ville försvinna o försökte för inte så länge sen.
Kan du förlåta mig ?
men ja e rädd.
Är det mig du älskar ?
Är det mig du vill ha?
är ja ofta i dina drömmar såsom du e i mina ?


vem älskar du ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0